اولین سلام
اولین سلام


 

اززبان حمیده جاهدین محمدی:این روزها هر فرصتی که پیدا می شود و من می توانم در آن به دنیای مجازی آدم ها سری بزنم ، به این نکته پی می برم که خاطرات مرده جای خوبی در میان آنها پیدا کرده است که این اتفاق باعث خوشحالی من و آرامش دنیایی است  که ناگفته های زیادی را در خویش پنهان ساخته است اما من به خاطر این عشق از خداوند بزرگ و تک تک شما ممنونم که به خاطرات مرده فرصت دوست داشتن و دوست داشته شدن دادید . در تمامی لحظات گذشته دوست داشتم فرصتی پیدا شود که در اینجا با شما باشم اما متاسفانه این افتخار نصیب من نشد و تمامی زحمات این سایت به عهده دوست عزیزم هست امیدوارم در آینده فرصت های بهتری نصیب من شود و بتوانم زمان بیشتری در خدمت شما باشم . لطفا اگر درباره کتاب خاطرات مرده نظری دارید  در بخش تماس با نویسنده  در همین سایت  برای من بفرستید . سعی می کنم هر دو هفته یکبار ، روزهای 5 شنبه به صورت آنلاین به سوالات شما پاسخ بدهم اگر مایل هستید که جواب سوالاتتون را زودتر بگیرید آن را به آدرس مدیر سایت :خانم نسترن شکیب Nastaranshakiba1@gmail.comبفرستید . مجددا از لطف شما نسبت به خودم و رمانم خاطرات مرده سپاس گذارم . 

www.jahedinmohammadi.ir

 

 

 


 



[ دو شنبه 27 مرداد 1398 ] [ 22:1 ] [ maryam ] [ بازدید : 563 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب
ونوس 21:35 - 1393/8/3/6
عالم و آدم فدات . هر کی خواست به حمیده توهین کنه خودم میکشمششششش
پاسخ:کسی به حمیده خانوم توهین نمی کنه عزیزم.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
happy birth day (1394/12/27 )
again (1394/03/29 )
صلوات (1393/12/02 )
امید همکاری (1393/10/29 )
خـــــدا (1393/07/24 )
دعــــــا (1393/07/24 )
خـــــدا (1393/07/24 )